Oxelösunds Filatelistförening
Start Verksamhet Mötestider Ungdom Häftessekt.
Stämplar D-län Frimärkets Dag Jubileum Styrelse Kontakt
Mässor Samlar Historik Länkar Arkiv

Arkiv 2015

Här finns material som publicerats på första sidan 2015.

Nordia 2015

Frimärksutställningen Nordia 2015, årets begivenhet i filatelisverige, gick av stapeln den 30 oktober – 1 november på Scandic Infra City i Upplands Väsby. Tillsammans med Norrköpingsklubben arrangerade klubben resa med buss till utställningen, invigningsdagen den 30 november. Där kunde vi bese den gula treskillingen och en mängd fina samlingar.

Frimärksurval

Vi har stor efterfågan på urvalshäften, förutom i vår egen klubb även från andra klubbar i vårt närområde. Det är därför attraktivt att montera urval för försäljning. Vår cirkulationsföreståndare Per-Åke tar emot och från honom kan du få tag I cirkulationshäften.

Föreningens möten hösten 2015

Dagar för höstens möten är beslutade och torsdagen den 20:e augusti drar vi igång höstens verksamhet med ungdomsavdelningen kl 17.00 och kl. 19.00 är det dags för vuxenavdelningen. Häftessamlarna har sitt första möte torsdagen därpå, den 27:e augusti. Alla höstens mötestider hittar du här.

Tyvärr finns inte allt sparat.

Arkiv -huvudsida.