Tillfällig Lokal

Nu är en ny tillfällig lokal ordnad för kommande möten.

Tillfällig Lokal

Lokalen ligger längs Frösängsvägen i huset på bilden (högra ingången). OBS! Ingången till lokalen är på husets sidan mot gatan, som på bilden, inte inne på gården.

Det är enkelt att hitta. Om man åker från vår lokal är det bara ett par hundra meter upp för backen och så ligger huset på höger sida.

Vi har bokat både för häftessektionen och huvudföreningens möten, vanliga tider gäller.

Jag kommer vara på plats på torsdag från 17:45 för att få nyckel mm. Vi kommer sannolikt behöva ställa upp och ta undan bord i samband med att mötet börjar och avslutas. Extra tack till Håkan som ordnat kontakten Mvh / Anders

.