Oxelösunds Filatelistförening
Start Verksamhet Mötestider Ungdom Häftessekt.
Stämplar D-län Frimärkets Dag Jubileum Styrelse Kontakt
Mässor Samlar Historik Länkar Arkiv
frimärkets dag 2022

Frimärkets Dag 2022

Med öppet hus firades lördagen den 12:e november Frimärkets Dag traditionsenligt hos Oxelösunds Filatelistförening.

Arrangemanget besöktes av en jämn ström intresserade besökare i alla åldrar, vilka fick en inblick i vår verksamhet. De som tagit med sina samlingar fick råd och hjälp med värdering samt rådgivning om ev. försäljning.

En liten utställning med olika samlingsområden väckte besökarnas intresse. Liksom de nyutgivna frimärkena som fanns till försäljning, liksom annat filatelistiskt material och vykort. Lotteri och fyndlåda fanns även.

Som avslutning kunde vi se tillbaka på en trevlig och innehållsrik Frimärkets Dag med god propaganda för vår hobby.

Öppet hus Frimärkets dag 12 nov 2022
Öppet hus Frimärkets dag 12 nov 2022 Öppet hus Frimärkets dag 12 nov 2022